Friday 5 January 2007

Itä-Suomi hoi ! Nyt puuhataan miittiä Mikkeliin

Sain Marinadilta oikeudet tunkeutua tämän blogin pyhimpään. Jännää.
Tätäkin jännempää on, että nyt puuhataan oikeesti miittiä Mikkeliin. Minä jo ehdin ehdottaa lauantaita 13. tammikuuta, eli samaan aikaan kun pääkaupunkiseutu pöllyttää taikinajauhoja Marinadilla ja keskustelee henkevästi Weeruskassa.

Tuli kuitenkin toive, ettei näin äkkiä. Ja sehän sopii. Mukavaa on muutaman viikonkin päästä tavata uusia ihmisiä ja saada blogeille lihaa sanojen ympärille. Saas nähdä tarvitaanko rintapielet täyteen neilikoita, vai paistaako bloggaus otsaluusta.

Eli nyt siis kommentoimaan, mikä päivä itse kullekin parhaiten sopisi. Samoin ehdotukset trefiipaikasta. Minulle tuli ekana mieleen Rosso Maaherrankadulla.

4 comments:

Bittimartta said...

Viima ehdotti Amarilloa.

Minulle sopii oikein hyvin. Pääasia nyt olisi, että löytyis osallistujia.

Anonymous said...

Minulle paikalla ei ole niin merkitystä, ajankohdalla kylläkin.

Mieluiten tosiaan keväämmällä, kun tällä blogilla on enemmän itäsuomalaislukijoitakin = mahdollisia osallistujia. Suosisin viikonloppua. Ajankohdanhan voisi vaikka doodlettaa www.doodle.ch) demokraattisesti. Jos osallistujia tulee lisää, niin ties vaikka onnistuisi kimppakyyti Joensuun seudulta. ;-)

Toivoo nimimerkki Autoton...

Bittimartta said...

Kiitos elonmerkistä ex-anonymous.

Kyllä sopii keväämmälläkin. Yhteydet eivät tosiaan ilman autoa oleville ole hääppöiset Joensuusta. Sen verran katsoin aikatauluja.

Tuo doodlettaminen on ihan taas uusi juttu minulle. Kuinka sen demokraattisuus poikkeaa tästä blogimediasta? Ja kuinka se ylipäätään toimii?

Timo-Pekka said...

Mikkelin tapaaminen on siis toistaiseksi siirretty keväälle odottelemaan suurempien blogistijoukkojen kiinnostusta.

Kiinnostusta voi ilmaista täällä Blogitapaamisissa tai vaikka Helenan tai minun kommenttilaatikossa, ken haluaa blogitapaamisen järjestämistä edistää.